Последние новости



<H3>Билим берүүнүн сапатын баалоо жана маалымат технологиялардын улуттук борбору жана Дүйнөлүк банктын Долбоорлорду ишке ашыруу бөлүмү “PISA-багытталган жана стандартташтырылган тесттерди иштеп чыгуу жана талдоо” аталышындагы семинар өткөрдү</H3>

2022-жылдын 31-октябрынан 9-ноябрына чейин Кыргыз Республикасынын Билим берүү жана илим министрлигинин Билим берүүнүн сапатын баалоо жана маалымат технологиялардын улуттук борбору жана Дүйнөлүк банктын Долбоорлорду ишке ашыруу бөлүмү PISA-багытталган жана стандартташтырылган тесттик тапшырмаларды иштеп чыгуу боюнча онлайн семинар өткөрдү. Семинарга 60тан ашуун билим берүүнүн сапатын баалоо тармагындагы адистер, башталгыч класстардын мугалимдери жана математика, орус тили жана кыргыз тили предметтери боюнча негизги мектептин мугалимдери катышты. Семинарды Россия билимберүү академиясынын Билим берүүнү өнүктүрүү стратегиясы институтунун билимсапатын баалоо борборунун жетекчиси, педагогика илимдеринин кандидаты, эларалык ...

<h3>Баткен облусунда өткөн директорлорду тандоо сынагынын жыйынтыгы</h3>

Бүгүн, 22-октябрда Баткен мамлекеттик университетинде Билим берүүнүн сапатын баалоо жана маалымат технологиялардын улуттук борбору мамлекеттик жана муниципалдык жалпы билим берүү уюмдарынын жетекчилеринин бош кызмат орундарына компьютердик тестирлөө өткөрдү. Тестирлөөгө 151 талапкеркатышып, анын ичинен 52 талапкер 60%дан жогору көрсөткүч менен босого баллдан өтүштү.Конкурска катышуу үчүн Баткен облусу боюнча жалпы 205 талапкер документ тапшырып, алардын ичинен эксперттик комиссиянын чечими менен 162 талапкер тестке катышууга чакыруу алышкан. 11 талапкер келгенэмес. 43 талапкердин документтери талапка жооп бербейт деп табылган.Белгилей кетсек, буга чейин 21-сентябрда өтө ...

<h3>Директорлорду тандоо: Бишкек шаарында өткөн сынакта 60 талапкер босого баллдан өттү  </h3>

2022-жылдын 21-октябрында Ишеналы Арабаев атындагы Кыргыз мамлекеттик университетинде Билим берүүнүн сапатын баалоо жана маалыматтык технологиялардын улуттук борбору мамлекеттик жана муниципалдык жалпы билим берүү уюмдарынын жетекчилеринин бош кызмат орундарына компьютердиктестирлөө өткөрдү. Тестирлөөгө 79 талапкер катышып, алардын ичинен 51 талапкер 60%дан жогору көрсөткүч менен босого баллдан өтүштү. Бишкек шаары боюнча конкурска катышуу үчүн 127 талапкер документ тапшырып, эксперттик комиссиянын чечими менен 82 талапкер тестке катышууга мүмкүнчүлүк алышкан. Алардын ичинен 3 талапкер тестке келген эмес. Ал эми 45 талапкердин документтери талапка жооп бербейт ...

<h3>Ош шаары боюнча 16 талапкер босого баллдан өтүштү.  (2-айлампа)</h3>

Бүгүн, 21-октябрда Ош мамлекеттик университетинде Билим берүүнүн сапатын баалоо жана маалымат технологиялардын улуттук борбору мамлекеттик жана муниципалдык жалпы билим берүү уюмдарынынжетекчилеринин бош кызмат орундарына компьютердик тестирлөө өткөрдү. Тестирлөөгө 27 талапкер катышып, анын ичинен 16 талапкер 60%дан жогору көрсөткүч менен босого баллдан өтүштү. Конкурска катышуу үчүн Ош шаары боюнча жалпы 42 талапкер документ тапшырган. Эксперттик комиссиянын чечими менен 30 талапкертестке катышууга чакыруу алышкан. 3 талапкер сынакка келген жок. Ал эми 12 талапкердин документтери талапка жооп бербейт деп табылган. Белгилей кетсек, Ош ...

<h3>Билим берүүнүн сапатын баалоо жана маалымат технологиялардын улуттук борбору жана Дүйнөлүк банктын Долбоорлорду ишке ашыруу бөлүмү «1.4-компоненти: Окуу процессинин натыйжаларын өлчөө тутумун жакшыртуу» боюнча тааныштыруу семинарын өткөрдү.</h3>

2022-жылдын 11-октябрында Кыргыз Республикасынын Билим берүү жана илим министрлигинин Билим берүүнүнсапатын баалоо жана маалымат технологиялардын улуттук борбору жана Дүйнөлүк банктын Долбоорлорду ишке ашыруу бөлүмү (1.4-компоненти: Окуу процессинин натыйжаларын өлчөө тутумун жакшыртуу) PISA-багытталган жана стандартташтырылган тесттиктапшырмаларды иштеп чыгуу боюнча семинар өткөрдү. Семинарга 50дөн ашык тест түзүүчүлөр жана эксперттер катышты. Эл аралык компаниянын колдоосу менен ББСБМТУБда тесттик тапшырмалардын банкы түзүлөт. Тесттапшырмалары функционалдык сабаттуулуктун деңгээлин баалоо системасы катары, окуучулардын окуу, математика жана табигый илимдер боюнча реалдуу маселелерди чечүү (PISA тесттик тапшырмаларына окшош) үчүн ...